niedziela, 26 sierpnia 2012

Pierścionek kokarda :)




A tak prezentuje się na palcu :)


19 komentarzy:

  1. Jaki śliczny też chcę taki

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kokarda, ma świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby zwykła kokardka , ale plus ten kolor !! Tyyyyyle uroku !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju dziękuję Wam bardzo! wogóle się nie spodziewałam tylu komentarzy! Jesteście świetne! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie trochę za duża kokarda na pierścionek, ale z chęcią założyłabym taką na szyję! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna i jeszcze w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę duży jak na pierścionek, ale bardzo fajnie wykonany. :D Podoba mi się ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo fajnie. Kolor dla mnie nie ma znaczenia, ale ten akurat jest świetny. ;P
    Pozdrawiam Zuza
    http://uciekam-w-nieznane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Twoim miejscu poważnie bym się zastanowiła nad ich sprzedażą. Rzeczy masz cudne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie,obserwowanie i odwiedzanie mojego bloga :)