wtorek, 5 marca 2013

Misiowy brelok :)

Piszę już dla Was 101 post! :)Jestem w trakcie szykowania nagród na candy :) Dziś do pokazania mam misiowy,czekoladowy brelok :) Znajduje się na nim kremowy miś z kokardką,ciasteczko z polewą vanilliową i kawałkami czekolady,wstążka,babeczka,konik,gorąca czekolada i łyżeczka :D Już powędrował do przemiłej Agatki :)                                                






                                                                                                                                                                 FACEBOOK :)

32 komentarze:

  1. Świetny ,miś słodziutki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. CUUUDNY!!! Zakochałam się w tym misiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej jakie to śliczne i słodkie ^^ Chcę to :3 zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham to *-* Gratuluję pomysłowości, jesteś genialna! A ten misiu- sama słodycz :3
    Zapraszam- kattomierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przesłodki ♥ Zakochałam się w nim

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się jak nic !
    PIĘKNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. baaardzo, baaardzo w moim stylu. genialne kolory. misiak wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny!!!:D
    (malwa1997.bolgspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały mój! I tylko mój, kocham go miłością szaloną od pierwszego wejrzenia, nikomu go nie oddam i się nie podzielę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest śliczniutki!!!!
    A miś z czego jest? Filcu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeeeeeeeeeeeeeeeeeecudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agrhhhhhh - zazdroszczę Agatce. Kogo trzeba zabić by dostać coś takiego ;)?

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te misie *.*
    Możesz zdradzić, gdzie kupiłaś (czy sama uszyłaś) :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeeejku.. jakie śliczne i słodkiee.. *.*
    Wygląda świetnie, a kolorystyka świetna :D
    Zapraszam, duperelkidiany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mega ! i kolory śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki śliczny brelok !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog .!..
    Zapraszam do mnie ;D
    Blog, na którym piszę książkę :P
    Komentarze i oceny wskazane :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ to jest cuuuudo! Już wyobrażam sobie ten brelok przy kluczach do mojego autka... Jak można dostać takie piękności u Ciebie?
    pozdrawiam
    Ilu'
    http://decomama-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) trzeba napisać na maila modelindesign@o2.pl Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. No i stało się, zamiast robić rysunki na architekturę to przeglądam Twojego bloga... idzie się zakochać w rzeczach, które wyczarowujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skąd wytrzasnąc takiego misiaka?!
    Cuuuuuudny *-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tym misiowym breloczku :) i w kolczykach i zawieszce z ciasteczkowym potworkiem :) Czy istnieje możliwość wymianki? :) Zajmuję się papierową wikliną i innymi takimi :) Zapraszam na bloga może coś Ci się spodoba i będziesz chciała się wymienić :) http://plonacemotyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie,obserwowanie i odwiedzanie mojego bloga :)