sobota, 27 kwietnia 2013

Lepimy pianki!

Przygotowałam dla Was tutorial na pianki marshmallow :) Więc zaaaczynamy :D

1. Najpierw robimy 3 takiej samej wielkości kulki w pastelowych kolorach,u mnie jest to fimo effect light pink (nr. 205),mint (nr. 505) i  vanille (nr.105) :)

2. Robimy 3 identyczne wałeczki.

3. Łączymy je ze sobą w następujący sposób ( 2 wałeczki razem na dole i jeden wałeczek na górze)

4.Skręcamy wałeczki zgodnie z pokazanymi strzałkami :)

5. Powinno nam powstać mniej więcej coś takiego :D Tniemy to na kawałki o dowolnej wielkości zależy do czego pianki są nam potrzebne :)

6. W pocięte pianki wbijamy haczyk,pieczemy i gotowe! :D

37 komentarzy:

  1. Jejku *-* śliczne są! Fajnie, że pokazujesz jak tworzysz różne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :]
    Niestety ja mam problem z ucinaniem, deformuje się przy cięciu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włóż na kilka minut do lodówki. nie bedzie sie deformowac :) tez kiedys mialam z tym problem

      Usuń
  3. Fajny tutorial :)
    Ale równiutko Ci wyszły :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam , że to takie proste ! ^^

    Świetne pianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny pomysł, zarąbiście to wyszło ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tutorial, na pewno skorzystam :3

    W czym zrobiony nagłówek? Śliczny *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Nagłówek nie jest robiony przeze mnie ale wiem,że był robiony w Gimpie ;)

      Usuń
  7. Wygląda świetnie i prosto, ale nie wiem co by wyszło, gdybym się za to zabrała! :)
    W każdym razie gdyby coś, to wiem gdzie szukać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z nieba mi spadłaś! Od ponad 2 tygodnia szukałam jakiegoś dobrego tutorialu i nigdzie nie mogłam znaleźć. Owszem, trafiło się kilka, ale nie spełniały one moich oczekiwań. TWÓJ JEST WRĘCZ IDEALNY! Dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tutorial, na pewno skorzystam ^^
    Bardzo lubię tę modelinę w pastelowych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. przepysznie wyglądają *....* ulepie sobie takie! c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym nie wiedziała, że to modelina to bym je zjadła xD
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie to wygląda i ogólnie cudowny blog, będę wpadać częściej :))

    zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow rewelacja ... a ja wąłsnie szukam pomysłów jak najmłodszej torta ustroic z masy plastycznej więc pewnie jak sie uda skorzystam z pomysłu a potem bede to wcinac hihih ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają jak prawdziwe! Mm. :D Na pewno takie zrobię. ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Tworzysz naprawdę przepiękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszły urocze! *.*

    Ps. Robisz nagłówki na inne blogi?


    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Póki co nie lepie z modeliny ale jak zacznę to na pewno skorzystam z twojego tutorialu. Bardzo fajny efekt ci wyszedł :))

    aliczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądają jak prawdziwe *,*
    Tak smakowicie ♥
    http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny tutorial :) na pewno kiedyś z niego skorzystam :)

    przy okazji, chciałabym poinformować, że nominowałam Cię do 'the versatile blogger award' na moim blogu :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie to proste:D muszę spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki , dzięki , dzięki
    w koncu , nie mogłabym chyba znaleźć prostszego toturialu :) nareszcie udało mi je ulepić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie,obserwowanie i odwiedzanie mojego bloga :)